همه چی این جا است
قالب وبلاگ
[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:23 ] [ shayan ] [ ]
[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:1 ] [ shayan ] [ ]

 

 

 

 

 

 

ادامه ی مطلب را ببینید...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:38 ] [ shayan ] [ ]
[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:7 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:17 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:11 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:53 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:48 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:27 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:22 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:16 ] [ shayan ] [ ]

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

اصغر فرهادی، مهران مدیری، رضا عطاران و عموپورنگ که زمانی اعتبار تلویزیون بودند این روزها خارج از خانه اصلی خود هنرنمایی می کنند. وقتی هر سریالی که ساخته می شود با کلی ممیزی های مقطعی و سلیقه ای مواجه می شود رمق و انگیزه ای برای آدم های خلاق و متفکر نمی ماند و آدم هایی مثل این چهار نفر که زمانی منبع اصلی جذب مخاطب برای تلویزیون بودند ترجیح می دهند رسانه مادر خود را ترک کنند و در مدیوم های دیگر فعالیت خود را ادامه دهند. در ادامه به اختصار به پرونده تلویزیونی این چهار نفر و دلایل جدایی آنها از تلویزیون می پردازیم :



ادامه مطلب
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:45 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:33 ] [ shayan ] [ ]
علی دایی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت. ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبان‌گیرش شود در رشته متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد؛ او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد. وی متاهل است و اکنون ساکن محله جردن در تهران می‌باشد. فرزند اول وی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد.

ادامه مطلب
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:25 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:10 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:2 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:56 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:45 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:27 ] [ shayan ] [ ]

 دوربین عکاسی با سرعت بالا دستگاهی است که برای ثبت حرکات آهسته به کار می رود و مهمترین کاربرد آن در مطالعات علمی بر روی پدیده های زودگذر، ارزیابیهای نظامی و صنعتی است.

یک سینمای عادی، فیلم را با سرعت 24 فریم بر ثانیه می گیرد، یک دوربین تلویزیونی در سیستم "پال" با سرعت 25 فریم در ثانیه و در سیستم NTSC با سرعت 29.97 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند، درحالی که یک دوربین با سرعت بالا حداکثر 250 هزار فریم در ثانیه فیلمبرداری کند.
به منظور بالاتر بردن سرعت دوربینهای فیلمبرداری با سرعت بالا می توان از دستگاه الکترونیکی ویژه ای به نام "سیستمهای تصویر ساز" (CCD) استفاده کرد. با کمک این دستگاهها می توان سرعت را به بیش 25 میلیون فریم بر ثانیه افزایش داد.
در گذشته از دوربینهای مجهز به فیلم استفاده می شد بنابراین، زمان لازم برای نوردهی به فیلم در این دوربینها از اهمیت بالایی برخوردار بود. به طوریکه این دوربینها به نور بسیار شدیدی نیاز دارند تا بتوانند حداقل  40 هزار فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنند، اما امروز دوربینهای عکاسی- ویدیویی دیجیتالی با سرعت بالا رواج یافته اند که ثبت عکس و فیلم را امکانپذیر می کنند.
پیشرفتهای اخیری که در قالب دستگاههای تبدیل کننده عکس به بازار راه یافته اند می توانند وضوح تصویر زودگذر در حدود 50 پیکوثانیه (برابر با 20 میلیارد فریم بر ثانیه) را ارائه کنند. این دستگاهها نور حادثه (فوتونها) را به جریانی از الکترونها روی یک "فوتو- آند" تبدیل می کنند.


ادامه مطلب
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:23 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:45 ] [ shayan ] [ ]
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:25 ] [ shayan ] [ ]
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:21 ] [ shayan ] [ ]
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:8 ] [ shayan ] [ ]

 «آندره پاکان»، عکاسی از اهالی اسلوواکی است که با استفاده از لنزهایی ویژه از حشراتی که در زیر قطرات باران خیس شده‌اند عکاسی کرده است.

ذرات کوچک آب بر روی بدن این حشرات چهره‌ای کاملا جدید و متفاوت را از آنها به وجود آورده است زیرا تحدب قطرات آب بدن این حشرات را ورم کرده نشان داده و ابعاد بزرگتری به آنها بخشیده است.

در یکی از این تصاویر اینطور به نظر می‌آید که مورچه‌ای به سختی در حال حمل کردن قطرات سنگین آب است. این عکاس اسلوواکی که در زمینه عکاسی از حشرات پس از بارش باران تخصصی ویژه دارد، خود را نیز به واسطه قرار گرفتن در زیر بارش باران غرق در آب می‌کند، اما به اعتقاد وی این خیس شدن در زیر باران ارزش دیدن تصاویری که در نهایت از تلاش وی به جا می‌مانند را خواهد داشت.


بر اساس گزارش میل آنلاین، تصاویر به ثبت رسیده جزئیات کوچکی را از بدن حشرات نمایش می‌دهند که دیدن آنها با چشم غیر مسلح امکان پذیر نخواهد بود. دوربین مورد استفاده این عکاس کانن ۴۰D است و وی برای نمایش دادن جزئی ترین بخشهای بدن این حشرات کوچک از لنزهایی ویژه استفاده می‌کند

 

S A L I J O O N


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:48 ] [ shayan ] [ ]

برگزاری نمایشگاه خودرو 2012 در شهر ژنو سوئیس

هشتاد و دومین نمایشگاه خودرو ژنو از هشتم تا هجدهم مارس (۱۸ تا ۲۸ اسفند) میزبان علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت خودروست. پیش‌بینی می‌شود که ۷۰۰ هزار بازدیدکننده از نمایشگاه ۲۰۱۲ دیدن کنند. ۱۸۰ محصول برتر اروپایی و جهانی در انتظار مهمانان هستند.

 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:39 ] [ shayan ] [ ]

 گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.orgحتما شما هم تاکنون عکس‌های زیبایی از زندگی حشرات دیده اید. اما عکس‌هایی که آندری پاولوف از مورچه‌ها می‌گیرد، کم‌نظیر هستند. برای اینکه این عکاس هنرمند بتواند عکس‌های زیبایی خلق کند، مدت زمان زیادی را صرف آموزش به مورچه‌ها کرده است. در این عکس‌ها، زندگی مورچه‌ها تا حد زیادی به زندگی انسان‌ها تشبیه شده و رابطه دوستی بین خالق عکس و مورچه‌ها نیز به تصویر کشیده شده است. در ادامه ایمیل، آثار هنری در مورد زندگی مورچه‌ها و تلاش آنها برای انجام امور روزمره شان در طبیعت را مشاهده می‌کنید.

 



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:28 ] [ shayan ] [ ]
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:21 ] [ shayan ] [ ]
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:11 ] [ shayan ] [ ]

 ویتامین‌ها و موادمعدنی موادی هستند که در موادغذایی که می‌خوریم یافت می‌شوند. بدن شما برای اینکه درست کار کند و بتوانید آنطور که باید رشد کرده و بزرگ شوید، به آنها نیاز دارد. هر کدام از ویتامین‌ها یک نقش خاص در بدن ما دارند. مثلاً:

• ویتامین D در شیر به محکم شدن استخوان‌هایتان کمک می‌کند.
• ویتامین A در هویج به قوی شدن چشم‌هایتان کمک می‌کند.
• ویتامین C در پرتقال که اگر بدنتان زخم شود به زودتر خوب شدن آن کمک می‌کند.
• ویتامین‌های B در سبزیجات برگدار که به تولید پروتئین و انرژی در بدن کمک می‌کنند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:48 ] [ shayan ] [ ]
[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:44 ] [ shayan ] [ ]
[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:37 ] [ shayan ] [ ]

 

 اگر حسابی اعصاب‌تان به هم ریخته، موز بخورید

زمانی كه دیدید دكمه‌های لباس‌تان درست بسته نمی‌شوند، بروید سراغ موز. تحقیقات نشان داده یك موز متوسط 105 كالری و فقط 14 گرم قند دارد. همین مقدار شما را سیر كرده و قند خون را به شكل ملایمی بالا می‌برد. در ضمن همین موز 30 درصد ویتامین B6 مورد نیاز روزانه را تامین می‌كند. این ویتامین باعث می‌شود مقدار سروتونین تولید شده مغز اندكی افزایش یافته و توان مقابله با شرایط دشوار و اضطراب‌ها را در شما افزایش می‌دهد.

 اگر می‌خواهید کلیه تان سنگ نسازد، زرد‌آلود بخورید

هشت عدد زرد‌آلوی خشك حاوی 2 گرم فیبر و فقط 3 میلی‌گرم سدیم و 325 میلی‌گرم پتاسیم است كه همه این‌ها كمك می‌كنند مواد معدنی در ادرار تجمع پیدا نكرده و از تشكیل سنگ‌های اگزالات كلسیم جلوگیری شود. این سنگ‌ها شایع‌ترین نوع سنگ‌های كلیوی هستند. برای در امان ماندن از سنگ كلیه به‌خصوص اگر سابقه‌اش را دارید بقیه میان وعده‌ها را حذف كنید و برگه زردآلو بخورید.

 اگر فشار خون‌تان بالاست، كشمش بخورید

60 عدد كشمش تقریبا می‌شود یك مشت پر كه حاوی یك گرم فیبر و 212 میلی‌گرم پتاسیم است كه هر دو برای كنترل فشار خون بالا در قالب یك رژیم غذایی توصیه می‌شوند. مطالعات متعددی نشان داده كه پلی‌فنل‌های موجود در مواد‌غذایی مشتق از خانواده انگور مثل همین كشمش و آب انگور در حفظ سلامت قلبی عروقی تاثیر بسزایی دارند که كاهش فشار خون از آن جمله است.

 اگر از سروصدای معده رنج می‌برید، ماست بخورید

یك فنجان و نیم ماست طبیعی (كم‌چرب/پروبیوتیك) غذا را به شكل موثری از دستگاه گوارش عبور می‌دهد. از سوی دیگر ماست‌های پروبیونیك قابلیت هضم غذا به‌ویژه لبنیات و حبوبات را در روده‌ها بهبود می‌بخشند. همان‌طور كه می‌دانید این غذاها عامل ایجاد گاز در دستگاه گوارشی هستند و در نتیجه با خوردن ماست از این مزاحمت دور می‌مانید.

 اگر بیش از حد سرفه می‌كنید، عسل بخورید

در مطالعه‌ای كه توسط دانشمندان آمریكایی انجام گرفته، مشخص شده 2 قاشق چای‌خوری عسل قهوه‌ای و غلیظ بسیار موثرتر از داروهای بدون نسخه ضد‌سرفه، شدت و دفعات سرفه‌های شدید را در كودكان كاهش می‌دهد. آنتی‌اكسیدان‌های موجود در عسل و عوامل ضد‌میكروبی موجود در آن التهاب بافت‌های گلو را كاهش داده و بیمار را آرام می‌كند. البته به شرطی كه عسل واقعا طبیعی باشد!

 اگر همیشه احساس خستگی می‌كنید، فلفل دلمه‌ای قرمز بخورید

فلفل دلمه‌ای قرمز غنی از ویتامین C است. مطالعات نشان داده، ویتامین C بهترین ماده برای مقابله با استرس‌هایی است كه به واسطه رادیكال‌های آزاد ایجاد می‌شوند. از سوی دیگر ویتامین C در عین برطرف كردن خستگی، نقشی اساسی در سوخت و ساز آهن برعهده دارد كه به بدن كمك می‌كند اكسیژن بیشتری وارد جریان خون شود. كمبود اكسیژن یكی از اصلی‌ترین دلایل خستگی و ضعف بدنی است.

 اگر می‌ترسید سرطان معده بگیرید، كلم بخورید

مطالعه‌ای كه در سال 2002 در دانشگاه جانز‌هاپكینز صورت گرفته نشان داده، یك تركیب بسیار قدرتمند موجود در كلم به نام سولفورافان، هلیكو‌باكتر پیلوری(باكتری عامل زخم معده و روده) را پیش از ورود به دستگاه گوارش تحت‌تاثیر خود قرار می‌دهد و از كار می‌اندازد و حتی شاید در پیشگیری از ایجاد سرطان‌های دستگاه گوارش هم موثر باشد. یك فنجان پر از كلم 34 كالری دارد و 3 گرم فیبر و 75 درصد از نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می‌كند.

 اگر مشكل سخت دارید، انجیر بخورید

4 عدد انجیر خشك 3 گرم فیبر دارد كه باعث تنظیم حركات روده بزرگ و دفع بهتر می‌شود. خوردن این میوه باعث پیشگیری از عود مجدد هموروئید می‌شود. همچنین این مقدار انجیر 5 درصد پتاسیم و 10 درصد منگنز مورد نیاز روزانه را تامین می‌كند.

 اگر دارای مشکلات شكمی هستید، ریحان بخورید

مطالعات نشان داده، ماده شیمیایی اوژنول موجود در ریحان باعث از بین رفتن و پیشگیری دل درد، حالت تهوع، كرامپ‌های شكمی یا اسهال می‌شود. علت این موضوع از بین رفتن برخی از باكتری‌ها از جمله سالمونلا و لیستریا توسط اوژنول است. اوژنول یك ماده ضد‌اسپاسم است كه می‌تواند باعث بهبود كرامپ‌های شكمی شود. هر طور كه دوست دارید ریحان را بخورید.

 اگر دچار كم‌خوابی هستید، گوشت بوقلمون بخورید

حدود 85 گرم گوشت بوقلمون تقریبا حاوی كل تریپتوفان مورد نیاز روزانه بدن است. اسید آمینه تریپتوفان ماده‌ای ضروری است كه باعث تولید سروتونین و ملاتونین می‌شود كه هر دوی این‌ها باعث تنظیم خواب می‌شوند. مطالعات نشان داده افرادی كه از بی‌خوابی یا كم‌خوابی رنج می‌برند دچار كمبود تریپتوفان هستند.

 اگر می‌خواهید از كسالت دور شوید، ماهی تن بخورید

85 گرم از ماهی تن كنسرو شده حاوی حدود 800 میلی‌گرم امگا3 است. محققان معتقدند، امگا3 باعث رفع كسالت روحی و پیشگیری از اضطراب و بالارفتن روحیه می‌شود. اسیدهای چرب موجود در ماهی، توسط متخصصان تغذیه با عنوان درمانی موثر برای افسردگی توصیف شده است. خوردن ماهی تن با مقدار كمی نان تاثیر بهتری دارد چون كربوهیدرات موجود در نان، سروتونین خون را افزایش داده و باعث بهبود روحیه و دور شدن احساس كسالت می‌شود.

 اگر همیشه از حالت تهوع رنج می برید، چای زنجبیلی بخورید

مطالعات متعددی نشان داده، یك‌چهارم قاشق چای‌خوری پودر زنجبیل، نصف قاشق چای‌خوری ریشه خرد شده زنجبیل یا یك فنجان چای زنجبیل باعث كاهش حالت تهوع ناشی از بیماری حركت و حالت تهوع سفر و بارداری می‌شود. محققان هنوز به‌درستی نمی‌دانند چه ماده‌ای در زنجبیل باعث سركوب حالت تهوع می‌شود اما به‌هرحال این ماده بی‌خطر بوده و فاقد عوارض جانبی معمول داروهای ضد‌تهوع است.

 اگر دچار سوزش معده هستید، چای بابونه بخورید

چای بابونه باعث بهبود التهاب، اسپاسم و گاز دستگاه گوارش می‌شود. 2 قاشق چای‌خوری بابونه را به‌مدت 20 دقیقه در آب جوش دم كنید و كمی كه خنك شد میل كنید. برای برطرف شدن این مشكل لازم است چند بار در روز چای بابونه بخورید.

[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:29 ] [ shayan ] [ ]
Q1. In which battle did Napoleon die?
* his last battle
 درکدام جنگ ناپلئون مرد؟
در اخرین جنگش
 
Q2. Where was the Declaration of Independence signed?
* at the bottom of the  page
اعلامیه استقلال امریکا درکجا امضاشد؟
در پایین صفحه
 
Q4. What is the main reason for divorce?
* marriage
 علت اصلی طلاق چیست؟
ازدواج
 
Q5. What is the main reason for failure?
* exams
 علت اصلی عدم موفقیتها چیست؟
امتحانات
 
Q6. What can you never eat for breakfast?
* Lunch & dinner
 چه چیزهایی را هرگز نمی توان درصبحانه خورد؟
نهار و شام
 
Q7. What looks like half an apple?
* The other half
 چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است؟
نیمه دیگر ان سیب
  
Q8. If you throw a red stone into the blue sea what it will become?
* it will simply become wet
 اگر یک سنگ قرمز را در دریا بیندازید چه خواهد شد؟
 خیس خواهد شد
 
Q9. How can a man go eight days without sleeping ?
* No problem, he sleeps at night.
 یک ادم چگونه ممکن است هشت روز نخوابد؟
مشکلی نیست   شبها می خوابد
 
Q10. How can you lift an elephant with one hand?
* You will never find an elephant that has only one hand..
 چگونه می توانید فیلی را با یک دست بلند کنید؟
 شما امکان ندارد فیلی را پیدا کنیدکه یک دست داشته باشد
 
Q11. If you had three apples and four oranges in one hand and four apples
and three oranges in other hand, what would you have ?
* Very large hands
 اگر در یک دست خود سه سیب و چهارپرتقال و در دست
دیگر سه پرتقال و چهار سیب داشته باشید
 کلا چه خوهید داشت؟
 دستهای خیلی بزرگ
 
Q12. If it took eight men ten hours to build a
  wall, how long would it take four men to build it?
* No time at all, the wall is already  built.
 اگر هشت نفر در ده ساعت یک دیوار را بسازند
چهارنفر ان را درچند ساعت خواهند ساخت؟
هیچچی چون دیوار قبلا ساخته شده
  

[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:11 ] [ shayan ] [ ]

س: چه میل دارید؟ آب میوه؟ سودا؟ شکلات؟ مایلو (شیر شکلات)؟ یا قهوه؟
ج: لطفا یک چای

س:
 چای سیلان؟ چای گیاهی؟ چای بوش؟ چای بوش و عسل؟ چای سرد یا چای سبز؟
ج: سیلان لطفا

س:
 چه جور میل دارید؟ با شیر یا بدون شیر؟
ج: با شیر لطفا

س: 
شیر؟ پودر شیر یا شیر غلیظ شده؟
ج: شیر لطفا

س:
 شیر بز، شیر شتر یا شیر گاو؟
ج: لطفا شیر گاو.

س:
 شیر گاوهای مناطق قطبی یا شیر گاوهای آفریقایی؟
ج: فکر کنم چای بدون شیر بخورم.

س:
 با شیرین کننده میل دارید یا با شکر یا با عسل؟
ج: با شکر.

س:
 شکر چغندر قند یا شکر نیشکر؟
ج: با شکر نیشکر لطفا

س: 
شکر سفید، قهوه ای یا زرد؟
ج: لطفا چای را فراموش کنید فقط یک لیوان آب به من بدهید

س:
 آب معدنی یا آب بدون گاز؟
ج: آب معدنی

س:
 طعم دار یا بدون طعم؟
ج: ترجیح میدم از تشنگی بمیرم

[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:4 ] [ shayan ] [ ]
[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:47 ] [ shayan ] [ ]

•    انسان می‌تواند حدود 40 روز بدون غذا زندگی کند اما فقط 7 روز بدون آب، 8-6 دقیقه بدون هوا و لحظه‌ای بدون نیروی حیات طاقت می‌آورد.

•    سلول‌های پوشش معده مخاط، پپسین، HCl با pH 0/2 تولید می‌کند (100،000 برابر اسیدیته جریان‌خون).

•    بیش از نیمی از استخوان‌های بدن انسان در دست‌ها و پاها هستند.

•    بالاترین سرعت ثبت‌شده عطسه 165 کیلومتر در ساعت است.

•    قلب 3 میلیارد مرتبه در عمر متوسط انسان می‌تپد.

•    نوزاد تازه متولدشده 350 استخوان دارد اما این تعداد برای یک بزرگسال 206 عدد است.

•    خون یک عضو مایع بدن انسان است.

•    همه انسان‌ها در زمان تولد کوررنگی دارند.

•    ریه‌های ما بیش از 15000 لیتر هوا را هر روز تنفس می‌کند. سطح ریه‌ها تقریباً هم‌اندازه یک زمین تنیس است.

•    غذا حتی اگر روی سرتان ایستاده باشید به معده شما خواهد رسید.

•    پوست بزرگ‌ترین عضو بدن است.

•    بدن یک انسان بزرگسال از 100 تریلیون سلول تشکیل شده است.

•    تعداد باکتری‌های موجود در بدن انسان بیشتر از تعداد سلول‌های بدن است. در بدن انسان حدود 75 تا 100 تریلیون سلول وجود دارد.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:34 ] [ shayan ] [ ]
[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:6 ] [ shayan ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هرچه که بخواهید اینجا است
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی این جا است و آدرس shayanpersian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 62674
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1